
Avagy használhatjuk úgy is, hogy fix. teli háttér van a szövegek mögött (pl. fekete), és betakarja a videót, amikor meg nincs vetítés, akkor 0%-kal "eltűnik" a fekete háttér majd a közvetítésben. Csak ez kevésbé csinos, mint egy 30%-os sejtelmes "vászon" a szöveg mögött, ami alatt azért látszik még a videó. Na, hát ennek kapcsolgatása az, ami szivatja a közvetítő személyt, mert mindig szinkronban kell tartani a vetítés mögötti félig látszó külön hátteret és a Diatar állapotát. Ez utóbbit próbáltam, és nagyon fárasztó, többször volt, hogy kint maradt a "vászon", amikor már nem volt vetítés, és fordítva, elfelejtettem bekapcsolni a hátteret, mikor már ment a vetítés - mindkettő az élmény rovására ment.
Majd kipróbálom a fix fekete hátteres megoldást egy alsó csíkban (csak ahhoz a szövegekből lehet, hogy ki kell majd szedni a sortöréseket, hogy elférjen, még alszom rá egyet).
Innen jött a félkövér ötlet, sőt, időnként az Ariak Black betűtípus, mert az már elég masszív volt ahhoz, hogy amikor kikerül alóla az OBS filterrel a fekete háttér (ez kicsit roncsolja a betűk széleit), akkor még maradjon annyi a FullHD ablakban a 100 pontos betűméretből, hogy jól olvasható legyen vakító fehér betűszínnel. Ez viszont Windows-os /VETITO, aminél megoldódott a félkövérség átvitele a legutóbbi bétában, szóval öröm van!

Üdv: Zoli